  • Data: 2009-07-17 09:07:49
    Temat: Re: MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?
    Od: EWELIN FILIPIAK <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:h3h5fg$lnt$1@inews.gazeta.pl...

    > zadzwoniłem, schowali, kto wie może kiedyś skorzystam z ich oferty

    W mBank mobile stawka do wszystkich sieci wynosi 27gr/min
    jeżeli aktywnie korzystasz z usług mBanku możesz otrzymać dodatkowe
    minuty i wtedy efektywna stawka jest jeszcze niższa .
    Tutaj możesz sprawdzić jak będzie stawka z połączenia <http://
    mbankmobile.pl/promocje/promocja2.html>

    Pozdrawiam
    Ewelina Filipiak <mBank>