    From: EWELIN FILIPIAK <e...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MBANK 50 MINUT, po kiego mi to?
    Date: Fri, 17 Jul 2009 02:20:31 -0700 (PDT)

    On 14 Lip, 16:58, pwz <g...@d...pl> wrote:
    > zlotowinfo pisze:> Konto MOBILE 50 MIN
    >
    > (...)
    >
    > OK, czy jest gdzieś łopatologiczna "instrukcja obsługi" tej nowej
    > usługi? Pytam, ponieważ nie chce mi się przedzierać przez kolejne
    > regulaminy (np. tu:http://tinyurl.com/myhzd2- jest ich z 10 i nie
    > wiem, który stosuje się do mnie), szukanie "haczyków" i innych gwiazdek
    > itp... A wiedząc, że nie ma niczego za darmo, spodziewam się, że kiedy
    > już to aktywuję, to np. będę musiał płacić np. abonament czy inną tego
    > typu opłatę itd.
> [...]

    mBank mobile to oferta pre-paidowa nie ma opłat abonamentowych . Opis
    oferty <http://mbankmobile.pl/karta/#tabs=0>
    Jeżeli chodzi o opis programu tzw " łopatologiczna instrukcja
    obsługi" to postaram się o to aby została ona podstawiona na stronie
    www.mBankmobile.pl
    Dodatkowo masz opis funkcjonalności usługi w helpach w serwisie
    transakcyjnym .

    Jeżeli masz konkretne pytania dotyczące programu Minuty na Bank to
    proszę o info chętnie na nie odpowiem

    Pozdrawiam
    Ewelina Filipiak <mBank>