  • Data: 2010-01-24 20:54:26
    Temat: Re: MBANK - kredyt odnawialny
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    beznick pisze:

    > Użytkownik "marek" <mularek@wytnij_o2.pl> napisał w wiadomości

    > Jedyny ? Jakie udostępniaja limit kredytowy za darmo?
    > Może PKOBP albo inny ING ?

    To, że bank bierze prowizję za udzielenie kredytu, a następnie opłatę
    roczną, to norma.

    Ale mbank pobiera oprócz tego jeszcze jedną opłatę (w rachunkach
    firmowych) - prowizja za niewykorzystaną część kredytu. Masz kredyt, ale
    z niego nie korzystasz? Od niewykorzystanej części zapłacisz 3% rocznie.

    --
    Liwiusz