  • Data: 2007-09-26 12:10:51
    Temat: Re: MBANK - kupno ubezpieczenia OC
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 26 Sep 2007 13:42:38 +0200, michaça napisał(a):

    > mi na mLinii (okolo 2tyg temu) powiedzieli ze ubezpieczaja tylko to co w
    > formularzu i koniec

    No to się coś zmieniło, albo pani z którą rozmawiałem na party line była
    nie za dobrze zorientowana co jest bardziej prawdopodobne.

    > zadzwonilem bezposrednio do benefii (bo to byla
    > najlepsza oferta) i tam oczywiscie ubezpiecza wszystko ale cena jest
    > +300zl (w stosunku do tego co bym mial wybierajac europejski
    > "odpowiednik" mojego auta przez mBank)

    U mnie też Benefia była najlepsza i z tego co pamiętam wychodziło przez
    mBank 190 zł a przez przedstawiciela w moim mieście wyszło 300 zł czyli
    całkiem znośnie.

    Co do samego OC to dzisiaj gdzieś czytałem, że ubezpieczalnie będą czekać
    na TK w sprawie "podatku Religi" i na razie nie będą podnosić cen.

    Xenocide