  • Data: 2007-09-26 11:42:38
    Temat: Re: MBANK - kupno ubezpieczenia OC
    Od: michaça <w...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja miałem. Mojego modelu nie było na liście, więc zadzwoniłem na
    > partyline i powiedzieli żeby zgłosić to dodadzą do listy - spotyka się
    > tam jakaś komisja raz w miesiącu i dodaje. Auto do dodania zgłosiłem w
    > lipcu za chwilę będziemy mieli już październik ale dalej go nie ma, więc
    > ubezpieczyłem się gdzieś indziej.
    mi na mLinii (okolo 2tyg temu) powiedzieli ze ubezpieczaja tylko to co w
    formularzu i koniec, zadzwonilem bezposrednio do benefii (bo to byla najlepsza
    oferta) i tam oczywiscie ubezpiecza wszystko ale cena jest +300zl (w stosunku do
    tego co bym mial wybierajac europejski "odpowiednik" mojego auta przez mBank)
    dodatkowo zostaly 2dni zeby uratowac czesc pieniedzy przed podatkiem religi wiec
    kontynuuje umowe u obecnego ubezpieczyciela...
    ciekawostka - ceny, jakie mi zaproponowano:
    - benefia przez mBank 850zl (gdybym na chama wybral "podobny" model)
    - benefia bezposrednio 1200zl
    - hdi (kontynuacja polisy) 1150zl
    - link4 - 2900zl
    - axa - megahit: 3900zl ;-)
    mowa o samym OC za auto z 92r, i prawo jazdy (niestety) od stycznia 2007 :-P