eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMBANk - likwidacja karty › Re: MBANk - likwidacja karty
  • Data: 2009-10-06 15:10:16
    Temat: Re: MBANk - likwidacja karty
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Kamil Jońca pisze:
    > Czyli jednostkowy przypadek. (W sensie osoby)

    A czego oczekujesz ? Mam chodzi po przypadkowych osobach i pytać się czy
    im polecone giną ? Na mojej poczcie jest specjalna osoba, która zajmuje
    się tylko przyjmowaniem reklamacji. I pewnie nie zatrudnili jej tylko po
    aby obsługiwała mnie.

    Żeby nie skłamać : 1,5 tyg składałem reklamację na brak doręczenia
    zwrotnego potwierdzenia odbioru, odpowiedź przyszła dzisiaj.

    > Przez pocztę czy przez sądy/urzędy? Bo w moich przypadkach było tak, że
    > to adresat "gubił"/nie wprowadził do systemu/etc

    Przez pocztę. List wyszedł ale nie doszedł, a zwrotka nie wróciła. Z
    punktu widzenia sądu/urzędu jest to sytuacja dosyć kłopotliwa, bo brak
    dowodu doręczenia wstrzymuje większość postępowań.


    --
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1