eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMBank ma drogie drukarki w oddziałach :D › Re: MBank ma drogie drukarki w oddziałach :D
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Wojciech Bancer <w...@g...com>
    Subject: Re: MBank ma drogie drukarki w oddziałach :D
    References: <no27ds$9lk$1@node1.news.atman.pl> <m...@p...waw.pl>
    <no2ti5$kn$1@node1.news.atman.pl> <m...@p...waw.pl>
    <no2v4t$2ed$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...org>
    <no7f5r$h97$1@node1.news.atman.pl>
    Organization: None
    Date: Mon, 8 Aug 2016 10:29:33 +0200
    User-Agent: slrn/1.0.2 (Darwin)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@p...org>
    Lines: 40
    NNTP-Posting-Host: 79.190.162.251
    X-Trace: 1470644969 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 661 79.190.162.251:57079
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:625637
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2016-08-07, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    >> A jakie są statystyki "gubienia" listów?
    >
    > Sadząc po "allegro" całkiem spore. Mi trafiło się kilka zgubioncyh
    > listów na kilkaset, jeden odnalazł się po roku reszta przepadła.

    Czyli to poniżej procenta? To nie jest sporo.

    >> I myślę też, że wysłanie listu rejestrowanego jest dużo bardziej
    >> kosztowną czynnością
    >
    > a) banki mają umowy
    > b) w srodku sa dane osobowe i zwykła kultura bankowości wskazuje żeby je
    > rejestrować a nie wyrzucać na wycieraczkę

    A widziałeś przesyłkę zaadresowaną do kogoś *nie* zawierającą
    danych osobowych?

    > c) wydrukowanie w oddziale 30zł natomiast polecone sa znacznie tańsze
    > ale *NIE* ma opcji.

    Ale w jakim sensie znacznie tańsze? Może właśnie droższe przez to, że
    musi się tym zająć żywy człowiek?

    >>, która nie może podlegać w takim stopniu
    >> automatyzacji.
    >
    > Bezproblemowo sobie zautomatyzujesz jesli jesteś większym klientem. Choć
    > oczywiście nalezy wziąć w poprawkę że działy IT banków od korespondencji
    > to głównie Janusze Excela i moga nie dać rady.

    No właśnie pytanie czy przesyłka rejestrowana może podlegać w takim samym
    stopniu automatyzacji, czy nie. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1