  • From: "Radek" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MBank nie wydaje zaświadczenia o kredycie w terminie
    Date: Wed, 12 Dec 2007 18:28:22 +0100

    Przerabiałem ten sam temat, ale w lipcu br.
    Mbank wyczekał 19 dni roboczych i wysłał zaświadczenie listem zwykłym.
    Jeśli przy zamawianiu zaświadczenia w mlinii nie zastrzegłeś chęci jego
    otrzymania listem poleconym priorytetowym (wiem na pewno, że jest taka
    możliwość, ale dowiedziałem się już po fakcie), to pozostaje liczyć na cud.
    Cud, dlatego, że przed Świętami poczta zwykłe listy dostarcza dużo dłużej
    niż normalnie...
    W mojej sytuacji wyszedł jeszcze jeden problem. Otóż mimo posiadaniu kredytu
    w PLN, na zaświadczeniu napisali mi, że mam w CHF...
    Na szczęście po złożeniu reklamacji za 5 dni otrzymałem poprawną wersję.

    Radek