    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MBank nie wydaje zaświadczenia o kredycie w terminie
    Date: Wed, 12 Dec 2007 18:33:54 +0100

    "Dyzmund" <d...@t...pl> wrote in message
    news:fjof3k$egf$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam
    > Chcę sprzedać mieszkanie mam problem, złożyłem zamówienie do MBanku o
    > zaświadczenie o kredycie który mam na to mieszkanie. Kupujący potrzebuje
    > go
    > dla swojego banku. kilka dni temu minęło 20 dni roboczych, które bank wg
    > regulaminu ma na wydanie tego zaświadczenia. Ponaglałem, zgłosiłem
    > reklamację i cisza. Zobowiązałem się w akcie notarialnym do zwrotu
    > podwójnego zadatku jeśli w 40 dni nie wyślę do kupującego tego
    > zaświadczenia. Jestem już zdesperowany czasu pozostało mi niewiele 18-tego
> [...]

    KNB ma nieco inne zadania niz zajmowanie skargami klientow
    http://www.nbp.pl/Home.aspx?f=onbp/organizacja/komis
    ja.html.
    W praktyce wyglada to tak, ze skarga skierowana do KNB jest przesylana do
    prezesa banku, ktorego dotyczy z prosba o wyjasnienie przez komorke kontroli
    wewnetrznej. Komorka kontroli bada strawe i wysyla oficjalna odpowiedz do
    KNB. Pisma przesylane do regulatora sa weryfikowane przez kilka
    jednostek/osob. Czy sadzisz, ze bedzie to trawalo mniej niz 31 dni? Ja wiem,
    ze nie.

    MK