eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMBank - poje...ne procedury czy personel ? › Re: MBank - poje...ne procedury czy personel ?
  • Data: 2003-04-10 06:30:45
    Temat: Re: MBank - poje...ne procedury czy personel ?
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > || Ja sie zawsze z tych panienek troche nabijam,
    > || mowie, ze "ale z was tam tresowane robociki",
    > Chyba nie sadzisz, ze to ich widzimisie?
    > || ale one zawsze zachowuja zimna krew :-)
    > Tego firma wymaga i za to placi...


    Pewnie, ze to nie ich widzimisie, ale wierze, ze w zdrowych firmach,
    jest to (w rekach klienta) jakas metoda udoskonalenie dzialania
    obslugi klienta. Mowiac w skrocie - jesli wielu klientow, czesto
    bedzie zglaszac robocikom takie uwagi, to w koncu dotrze to "wyzej"
    i moze to przemysla. W zdrowych firmach pracownicy zglaszaja
    przelozonym uwagi klientów. W mBanku sie dodatkowo wszystko
    nagrywa, wiec tym bardziej.

    P.S.
    Mam nadzieje, ze w mBanku nie jest tak, jak w firmie, ktora zakladala
    mi w domu kablowke. Przyszedl do mnie jej handlowiec, wyciagnal
    umowe do podpisania. Umowa zawierala pare kuriozalnych sformulowan,
    na co zwrocilem uwage, prosząc go niejako, aby przekazal to "wyzej".
    Odpowiedzial, ze jakby on sie osmielil zglaszac szefowi takie uwagi,
    to juz by nie pracowal.

    Pozdrawiam,

    latet


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1