eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMEGA-AWARIA MBANKu!!! › Re: MEGA-AWARIA MBANKu!!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Bankierek" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MEGA-AWARIA MBANKu!!!
    Date: Sat, 27 Jan 2007 22:05:52 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 54
    Message-ID: <epger5$kr9$1@news.onet.pl>
    References: <2...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: xt241d.stansat.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1169931941 21353 83.243.36.29 (27 Jan 2007 21:05:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 27 Jan 2007 21:05:41 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-Sender: H2V4woZqTidF/bfffQjJ/Q==
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-Antivirus: avast! (VPS 000707-0, 2007-01-27), Outbound message
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:406460
    [ ukryj nagłówki ]

    Sprzwdzilem przed chwila.
    Wszystko jest ok.
    Bankierek

    Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:2055.0000007d.45bbbd1f@newsgate.onet.pl...
    > No nie wierze!!! Jestem od stu lat klientem mbanku i nie moge sie
    > zalogowac na
    > swoje konto. Niby nromalne, ale sluchajcie co sie podzialo:
    > 1. Dzwonie do mbanku i mowie ze nie otwiera mi sie zwykla strona pierwsza
    > mbanku
    > 2. Pan mowi - "to problem tpsa"
    > 3. Dzwonie do tpsa, doradca wie cos, dyktuje mi tam jakies proxy, robie
    > enter,
    > strona laduje sie 5 minut, ale wchodzi. Klikam na "Logowanie", strona sie
    > wyswietla, ale dalej nie moge juz przejsc.
    > 4. Mysle - sprawwdze jeszcze przez telefon komrkowy logowanie na
    > www.mabnk.pl,
    > ktore mi wczesniej chodzilo. W ogole nie moge sie polaczyc.
    > 5. Dzwonie z powrotem do mbanku. Mowie, ze to nie tylko tpsa, ale rowniez
    > przez PLUS GSM nie mozna sie zalogowac. Pani nic mi nie moze pomoc i
    > przyjmuje
    > reklamacje. Maja 30 dni (sic!) na jej rozpatrzenie! Znaczy sie mam czekac
    > 30
    > dni na zalatwienie podstawowej sprawy czyli dostepu do konta internetowego
    > via
    > internet.
    >
    > WNIOSKI:
    > 1. nie za bardzo sobie wyobrazam banku internetowego bez dostepu przez
    > internet.
    > 2. Slyyszalem ze mieli jakies duze problemy z bezpieczenstwem, wiec pewnie
    > podrasowali zabezpieczenia i teraz malo ktora przegladarka/dostawca
    > internetu
    > spokojnie sie loguje.
    > 3. powoli myslalem o konkurencyjnych ofertach, bo sie mbank troche
    > rozleniwil
    > a inne banki nie spia. Jak szybko nic sie nie zadzieje, to sadze, ze nie
    > bede
    > mial problemu z pozegnaniem sie z mbankiem. A straca raczej niezlego
    > klienta.
    > 4. Taka jest wlasnie prawda o tych wszystkich gwiazdach bankowosci w
    > Polsce.
    > Oferta dobra posciagali ludzi, troche sie staraja, ale jak cos sie
    > krzaczy, to
    > glupieja w swych dzialaniach.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Karciarz01
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1