eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMEGA-AWARIA MBANKu!!! › Re: MEGA-AWARIA MBANKu!!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.silweb.
    pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: k...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MEGA-AWARIA MBANKu!!!
    Date: 27 Jan 2007 22:30:49 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 27
    Message-ID: <2...@n...onet.pl>
    References: <s...@s...org>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1169933449 11171 213.180.130.18 (27 Jan 2007 21:30:49
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 27 Jan 2007 21:30:49 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 83.24.169.109, 217.98.20.20, 192.168.243.151
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; Avant Browser; Avant
    Browser; .NET CLR 1.0.3705; .NET CLR 1.1.4322; Media Center PC 4.0;
    .NET CLR 2.0.50727)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:406464
    [ ukryj nagłówki ]

    A pewnie ze mi zylka peknie. Maja fure biznesu ze mnie to niech sie staraja.

    A co do problemu, to moze doprecyzuje zebyscie wiedzieli: mbank powiedzial, ze
    od godziny nie mozna sie zalogowac na strone mbanku jezeli providerem jest
    tpsa. Zadzwonilem do tpsa i mi podali jakis serwer proxy zebym wpisal do
    Internet Explorera (bo do Opery to juz nie wiedza). Wpisalem i dostep teraz
    jest bardzo powoli. Potem przeladowalem i juz chodzi. Przez telefon komorkowy
    natomiast nie moge sie juz zalogowac.

    I moj Drogi Kolego od peknietej zylki - w Polsce, to banki maja juz dbac o
    klientow i wyprzedzajaco myslec o potencjalnych klientach. Jestesmy juz bowiem
    na takim etapie i poziomie, ze taka jedna glupota moze wlasnie spowodowac
    pekniecie zylki i odejscie klienta. Dobrego klienta! Jak dla mnie, gdy mam
    chwile czasu wieczorem i nie moge sie dostac do swoich pieniedzy to jest
    wlasnie MEGA-AWARIA i tyle.

    Czyli apeluje o jakosc, podejscie odpowiednie do klienta (reklamacja w 30 dni -
    bajer!) i przewidywanie konsekwencji swoich ruchow. Jak mbank tak przestawil
    ze ludziom korzystajacym z TPSA wywalilo (a przynajmniej czesci - pani na
    mlinii potwierdzila) to nie byli przewidujacy. Zanim sie takie zmiany robi to
    sie testuje. I tyle.

    Pozdrawiam,
    Karciarz

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1