  • Data: 2007-01-27 22:41:49
    Temat: Re: MEGA-AWARIA MBANKu!!!
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > PS. I czy nie dziwi Was, ze na poczatku mojej przygody, w ramach TEJ SAMEJ
    > sesji moglem otwierac WSZYSTSKIE inne strony, tylko nie mbank. Czy to aby na
    > pewno mozliwe, zeby w takiej sytuacji awaria byla po stronie mbanku. Raczej
    > nie logiczne.

    Chcialem napisac oczywiscie: "Czy to aby na pewno mozliwe, zeby w takiej
    sytuacji awaria byla po stronie tepsy? Raczej nie logiczne.". To chyba ta
    zylka o ktorej pisaliscie. Jak mnie wkurza jakims prostackim komunikatem do
    mnie to mi na pewno peknie.
    10 post z 10 dzis wieczor, wiec pewnie duz juz nie popisze. Takze bede
    odpieral razy jutro, bo spodziewam sie w tak szacownym jak sie okazuje gronie
    wielu.