  • Data: 2009-04-23 06:56:32
    Temat: Re: "MIS" ciagle zywy--- Polbank. (dlugie)
    Od: "czak norris" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gs2san$sre$1@news.onet.pl...

    > A to wszytko w ramach "prestiżowej" taryfy Aquarius

    Po prostu multibank bardzo dziwnie pojmuje prestiż. Zdziwiłem się, gdy
    niedawno spostrzegłem potężny billboard który informuje, że posiadacze
    Aquariusa mogą kupić jakiś "świecący" telefon komórkowy ze zniżką. Pytanie,
    jaka jest grupa docelowa takiej reklamy i czy na pewno są to Ci sami ludzie
    dla których kierowane są prestiżowe produkty bankowe, nasuwa się samo...

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;-)