    From: "rsa127" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Maestro PayPass - nie udalo mi sie zaplacic :-(
    Date: Wed, 30 Jan 2008 21:32:45 +0100

    > Pytanie:
    > Wie ktoś, jak obsłużyć taki terminal (nie wyglądał mi na podłączony
    > bezpośrednio do kasy)? Wbić z klawiatury kwotę i coś nacisnąc, żeby
    > aktywować panel do kart zbliżeniowych? W "normalnym" to wiadomo: sprawne
    > przeciągnięcie kartą, wbicie kwoty i "zielony guzik". A jak to się robi w
    > terminalu do kart zbliżeniowych?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Jurek.

    Niestety problem z obsługą (a przede wszystkim przeszkoleniem) jest bardzo
    powszechny. Na terminalu, który widziałem obsługa powinna nacisnąć klawisz
    F3. Wtedy pojawia się lista opcji. Obsługa wciska F2 przy opcji "sprzedaż".
    Ta opcja jednak dotyczy standardowej transakcji. Koeniczne jest wciśniecie
    F3 przy opcji "Sprzedaż RFID". Wtedy już idzie z płatka. Obsługa wpisuje
    kwotę i można przytknąć kartę.
    Inna sprawa, że eService mógłby lepiej nazwać opcje. Kto ze sprzedawców wie
    co to jest RFID? Lepiej było napisać Sprzedaż PayPass, czy Sprzedaż
    bezkontakt.