  • Data: 2008-10-24 08:12:48
    Temat: Re: "Mała czarna" w mBanku
    Od: Sebcio <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos pisze:

    > Wlasnie widze, ze nic nie rozumiesz... Jesli ktos ma czas i nerwy tracic
    > swoj czas na korespondencyjne/telefoniczne zalatwianie wszystkiego z
    > anonimami w pseduo banku to jest to jego sprawa. Ja nie mam.

    Ja nerwów nie tracę. Z wydaniem drugiej KK też mi się nie spieszy, więc
    w sumie wolę wykonać 10 krótkich telefonów w przerwie w pracy niż raz
    jeden urwać się z firmy, stać w zajebistych korkach i w dodatkowych 15
    minut załatwić co mam do załatwienia. W sumie i tak stracę prawie dwie
    godziny i będzie to dla mnie bardzo wymierna strata czasu - liczona w
    niemałych pieniążkach, których przez ten czas nie zarobię.

    Dla mnie bank to skarbonka z łatwą obsługą przez sieć i taki właśnie
    mBank jest. Nie mam potrzeby latać do oddziału jak kot z pęcherzem.
    Gdybym miał taką potrzebę, pewnie wybrałbym MultiBank.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio