  • Data: 2014-03-05 23:41:37
    Temat: Re: Mala pozyczka
    Od: "MarekZ" <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "neoniusz" napisał w wiadomości grup

    > To mnie najbardziej przekonuje od samego początku, ale zdania są
    > podzielone odnośnie prowizji. Niektórzy twierdza, że jest 4% prowizji za
    > przelew a inni, że nie ma. mLinka-opiekunka twierdziła, że jednak popłynę
    > na te 4%. Stąd pomysł na Skycash. Doszedłem z ciekawości prawie do samego
    > końca wnioskowania i o żadnych opłatach nie pisali tylko wskazywali na
    > regulamin kart, który o prowizji nie mówi.

    Korzystałem z tego w grudniu i żadnej prowizji nie było. Z tym że wtedy to
    była jakas "promocja", że oprocentowanie było jakieś niższe niż 12% oraz
    brak prowizji.

    Nie wiem jak to działa teraz, najlepiej wyklikaj sobie to na jakąś małą
    kwotę np. 1000 zł, jak się prowizja nie pobierze to potem wyklikasz na
    resztę, można z tego korzystać dowolna ilość razy z tej samej karty.