  • Data: 2014-03-05 23:49:29
    Temat: Re: Mala pozyczka
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.03.2014, 23:41, MarekZ pisze:

    > Korzystałem z tego w grudniu i żadnej prowizji nie było. Z tym że wtedy
    > to była jakas "promocja", że oprocentowanie było jakieś niższe niż 12%
    > oraz brak prowizji.
    >
    > Nie wiem jak to działa teraz, najlepiej wyklikaj sobie to na jakąś małą
    > kwotę np. 1000 zł, jak się prowizja nie pobierze to potem wyklikasz na
    > resztę, można z tego korzystać dowolna ilość razy z tej samej karty.

    Ano wtedy byla ta promocja (wlasciwie to od pazdziernika byla, ale
    pozniej zastapili stary plik nowym i dlatego jest tylko data ze stycznia)
    http://www.mbank.pl/download/Regulamin-Promocji-Szyb
    ka-gotwka-dla-posiadaczy-kart-kredytowych-mBanku.pdf

    I rzeczywiscie oprocentowanie obnizone do 8,99 i brak prowizji. Ale
    poklikam, poprobuje.