  • Data: 2010-12-15 13:03:34
    Temat: Re: Mały test karty internetowej BZWBK
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    To i ja się dopiszę: zakładanie bez problemu, wszystkie niezbędne
    informacje oprócz numeru karty są dostępne w systemie transakcyjnym
    (data ważności, status, historia, numer rachunku do zasilenia).

    Nasuwa mi się właściwie dlaczego nie ma tam numeru karty? Przecież
    zakładamy, że dostęp do systemu transakcyjnego jest zabezpieczony i
    tylko użytkownik ma do tego dostęp.
    Z drugiej strony: podczas zakładania karty była jasna informacja, że
    numer będzie podany tylko raz i trzeba go jakoś zapamiętać, więc nie
    powinno to być zaskoczeniem.

    Lekki zgrzyt: zasilenie salda karty przez bank nastąpiło z parodniowym
    opóźnieniem.

    Dziś użyłem tej karty po raz pierwszy: zakupiłem książki (w Helionie).
    I napotkałem pierwszą trudność: musiałem zgadywać, czy ta karta to
    Visa czy Mastercard, a może jeszcze coś innego. Strzeliłem: Visa,
    trafione!

    Transakcja przyjęta bez problemu, saldo uaktualnione bez zwłoki,
    czekam teraz na przesyłkę.

    Ogólne wrażenia pozytywne: bez trudności i "biegania po bankach" można
    mieć kartę do zdalnych płatności i nie martwić się nadmiernie ryzykiem
    nadużyć (ograniczonych z natury tego produktu do wysokości salda
    rachunku karty).
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski