  • Data: 2002-02-17 10:20:07
    Temat: Re: Mam takie przemyślenie n/t toip
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a4nvb0$88q$1@news.tpi.pl...

    > Chyba czegoś nie rozumiem, ale tam wyraxnie napisano :
    > "Główna Tabela Opłat i Prowizji w PLN dla rachunków we wszystkich kontach
    > Inteligo (firmowe, indywidualne i wspólne). Tabela obowiązuje do 15 lutego
    > 2002."

    No tak. Proxy/cache/offline, etc?

    Porozmawiaj ze swoim administratorem i ściągnij sobie aktualną wersję strony
    http://www.inteligo.pl/oferta/ile-to-kosztuje.html
    Tam nie ma już starej TOiP, tylko nowa w HTML i PDF już od piątku.

    Nie wnikam w szczegóły, ale masz po prostu archwiwalną wersję tej stronki...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl