  • Data: 2002-02-13 18:04:11
    Temat: Re: Marketing Mbank
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. Prosilbym o dowod mojej milosci do Inteligo

    Jesli nie kochasz mBanku - kochasz Inteligo :)

    > 2. Obserwuje trendy na grupie i zauwazylem, iz niektorzy ludzie nie dadza
    > tknac sobie mbanku - dziwne.

    Moze to juz jest najwyzszy stopien lojalnosci klienta? Tylko pochwalic mBank
    ze takich klientow zdobyl...

    > 3. Nie mam ochoty miec jakiegokolwiek tytulu w jakimkolwiek banku - chce
    byc
    > free jak ptak bez zobowiazan czy przyzwyczajen.

    Kazdy taki jest - jesli zalozyl konto w mBanku czy Inteligo wszystko jest
    dla niego latwe :)

    > 4. Mialem konto w mBanku i mam nadal w Inteligo - wygral lepszy wg. mnie

    Pamietaj, ze jest to ocena w istocie subiektywna.
    niektorzy wola funkcjonalnosc konta z Inteligo, a innych wprowadzone oplaty
    za ta funkcjonalnosc draznia - wola nie placic 1.99 za wyplate w bankomatach
    Euronetu, czy 0.99 za przelew.

    > 5. To jest grupa DYSKUSYJNA - kazdy moze wyrazac to co mysli

    A kazdy moze Ci odpowiedziec :)