eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMasterCard Aliora w Londynie PorażkaRe: MasterCard Aliora w Londynie Porażka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " " <n...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MasterCard Aliora w Londynie Porażka
    Date: Sun, 3 Jul 2011 17:24:12 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 25
    Message-ID: <iuq8js$991$1@inews.gazeta.pl>
    References: <iup9em$jlr$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1309713852 9505 172.20.26.233 (3 Jul 2011 17:24:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 3 Jul 2011 17:24:12 +0000 (UTC)
    X-User: newsroomy
    X-Forwarded-For: 89.206.32.18
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:555193
    [ ukryj nagłówki ]

    kowtow <k...@w...pl> napisał(a):

    > Miałem tą watpliwą przyjemnosc placic karta Mastercard Aliora w jednym ze
    > sklepow w Londynie konto walutowe w Funtach.
    > Tzn do zaplaty nie doszlo poniewaz po wprowadzeniu karty do czytnika
    > sprzedawca poinformowal mnie ze pin karty jest zablokowany nie wiem skad to
    > wiedzial bo ja pinu jeszcze nie zdazyłem wpisać

    Ja bym złożył reklamację na wadliwe działanie sprzedawcy a nie banku.
    W końcu nie miałeś karty w lokalnym systemie POLCARD czy innej GALII ;))

    Mam kredytówkę w której zamiana PIN przez net powoduje, iż pierwsza płatność w
    POS generuje fałszywy komunikat BŁEDNY PIN i to 3x pod rząd, dopiero czwarte
    wprowadzenie PIN łączy terminal z "bankiem" i synchronizuje dane. Ale nie jest
    to wina banku, tylko wynik oszczędności sprzedawcy na połączeniach terminala z
    centrum autoryzacyjnym.

    Propozycje innych osób aby nosić 3 karty, to niezły dowcip :))
    To właśnie rozleniwia system. Ma wystarczać jedna karta a jak nie działa, to
    masowe reklamacje i antyreklamy.... a nie karta innego banku/systemu ma
    likwidować problem.


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1