  • Data: 2002-07-10 22:39:18
    Temat: Re: Mastercard autoryzowany
    Od: "Leonard Szczepanski" <p...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zatem... Pracuję w sklepie, gdzie przyjmujemy karty i wczoraj był u mnie
    pan z
    > Polcardu i powiedział, że Mastercard wprowadza na dniach wymóg
    każdorazowej
    > autoryzacji przy płatnościach WSZYSTKIMI karta EcMc.

    Mam do Ciebie zatem pytanie skoro pracujesz w sklepie zapewne bedziesz sie
    orientowal. Od czego zalezy jezeli prace karta kredytowa ze niektore
    transakcje sa autoryzowane, niektore nie sa? Czy jest to kwestia ustawienia
    terminali w sklepach, ze czesc transakcji zalozmy od jakiejs tam kwoty ma
    byc autoryzowana a czesc nie, czy jest to robione przez system droga losowa?
    Zawsze sie nad tym zastanawialem. Bo nieraz place 20-30 pln i jest
    autoryzacja a nieraz i 300 pln i nie ma autoryzacji.