eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMastercard vs. Mastercard DebitRe: Mastercard vs. Mastercard Debit
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.p
    l!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: "corner" <c...@i...TOTEZpl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Mastercard vs. Mastercard Debit
    Date: Sun, 31 Jan 2010 19:30:41 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 37
    Message-ID: <hk4ie3$3ni$1@mx1.internetia.pl>
    References: <hjvcfj$mfk$1@news.interia.pl><m...@i...localdomain><nT6l2
    9igI8arNca3.gs20787@akson.sgh.waw.pl><hjvjqp$v59$1@news.interia.pl>
    <m...@i...localdomain> <hk1gsh$9qq$1@news.interia.pl>
    <7...@k...googlegroups.com>
    <hk3b01$o9l$1@news.interia.pl> <hk3l5c$md1$1@mx1.internetia.pl>
    <hk3k9k$u2q$1@news.interia.pl> <hk3me3$9sp$1@mx1.internetia.pl>
    <hk3l53$dnh$2@news.interia.pl> <hk3n05$jrb$1@mx1.internetia.pl>
    <hk3oia$b4e$1@news.interia.pl> <hk3rhb$6vq$1@mx1.internetia.pl>
    <hk410b$ufi$3@news.interia.pl> <hk46mh$7sr$1@mx1.internetia.pl>
    <hk45us$nv7$1@news.interia.pl> <hk4a1g$a61$1@mx1.internetia.pl>
    <hk4g1f$6r2$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: static-81-219-244-13.devs.futuro.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1264962819 3826 81.219.244.13 (31 Jan 2010 18:33:39 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 31 Jan 2010 18:33:39 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:516884
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:hk4g1f$6r2$1@news.interia.pl...
    >
    > Nie na stacji kosmicznej ale choć by kilka kilometrów po zachodniej
    > stronie
    > Odry. Niemców za stacje kosmiczną (chyba, że pod względem pozytywów na tle
    > Polski) uznać raczej nie można.

    Tam są takie popularne żelazka?

    >> Dużą częścią VE można płacić w Internecie, duża część VC i tak jest
    >> zawsze
    >> autoryzowana.
    >
    > No i co w związku z tym bo nie łapię?

    Twierdziłeś, że te karty DIAMETRALNIE różnią się funkcjonalnością. Jakoś nie
    bardzo. Zresztą wcale nie rozmawiamy o funkcjonalności, to ty z nią
    wyskoczyłeś.

    > Nie to też są electrony - nie mają napisu ale działają tak jak ww. karty

    Och, to teraz nagle się okazało, że napis ELECTRON w logo nie jest
    niezbędny?

    >> Marka a funkcjonalność to dwie różne kwestie.
    >
    > Jaśniej proszę.

    Myślałem, że rozmawiamy o tych samych rzeczach, ale widzę, że jednak nie.
    Moje rozumienie słowa marka jest bliskie tej definicji: "Dźwięk, symbol,
    znak, dzięki którym firmy wyróżniają produkt na tle konkurencji. Marka
    tworzy popyt, pomaga w identyfikacji określonej oferty. Przyjmuje się, że
    podstawowym celem firmy jest dążenie do stworzenia silnego brand image marki
    (...)"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1