    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Masz jak w banku
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sat, 14 Dec 2019 10:30:19 +0100

    Dnia Sat, 14 Dec 2019 01:23:45 -0800 (PST), Kris napisał(a):
    > Faktycznie sprawdzacie wszystkie slipy w historii rachunku?
    > Bo ja nigdy nie sprawdzam i tak na szybko rozpytałem w pracy i rodzinę to nikt tego
    nie sprawdza. Ja do swojego konta w banku loguje się raz w miesiącu najczęściej żeby
    niezbędne opłaty porobić.
    > Od jakiegoś czasu już nawet potwierdzeń zapłaty w sklepach nie biorę bo mi to tylko
    po kieszeniach się walało
    > Paragony biorę tylko przy grubszych zakupach gdzie ew gwarancja wchodzi w gre.

    Ogolnie robie tak samo.
    Ale czasem jednak sprawdzam te historie, i sie zastanawiam, co ja tu
    niby kupilem - bo ogolnie to panuje jeszcze nad zakupami.

    Ale teraz wiekszosc bankow wysyla przez apke push info na telefon,
    wiec kontrola jest na biezaco.
    Dawniej mozna bylo sobie powiadomienia sms wlaczyc, ale to platne, czy
    email ...i znow telefon mogl szybko sprawdzac, czy nawet wieczorem w
    domu.

    J.