eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMasz jak w bankuRe: Masz jak w banku
  • Data: 2019-12-15 19:38:59
    Temat: Re: Masz jak w banku
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Imka <s...@g...pl> writes:

    > Dawno temu to powiedzenie było synonimem solidności.
    > Ale to było chyba dawno.

    No ale w czym problem.

    > Mille zgubiło mi dwie operacje obciążeniowe na karcie kredytowej. No po
    > prostu ich nie ma, wyciąg do spłaty mniejszy o prawie trzysta złotych.
    > Zgłosiłam.

    To sprawa sklepu, nie klienta lub banku. Bank nic tu nie może pomóc,
    jeśli w ogóle jakakolwiek pomoc jest potrzebna. Nie jest celowe
    informowanie banku o takich zdarzeniach - jeśli już, to można
    poinformować sklep (aczkolwiek podejrzewam, że to także niczego nie da,
    i że poradzą sobie sami).

    > Pierwszą promocję miałam przy poprzednim wyciągu - zwrot 5% moneyback za
    > zakup w sklepie, którego nie mają na liście Impresji. Podziękowali za
    > zgłoszenie

    A to pewnie lista była niekompletna.

    > A tak poważnie - w jakim czasie od wykonania operacji bank ma prawo
    > obciążyć klienta?

    Tak na oko, sklep (nie bank) ma prawo obciążyć przez pół roku. Chyba że
    dochodzą dodatkowe okoliczności, wtedy mniej.
    --
    Krzysztof Hałasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1