  • Data: 2009-06-06 10:32:32
    Temat: Re: [Mbank] Uważajcie na to ścierwo
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mr.Hyde" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h0dg2h$6p5$1@news.onet.pl...

    > Opisałem ! Naprawde nic nie dostałem żadnego pisma, telefonu
    > nagle znikła z i pojawił się wielki minus - jak tylko to zobaczyłem to
    > telefon do nich
    > i uzyskałem info - ' nie dostarczono zaswiadczenia o regularnych wpłatach
    > do zus' więc jedyne co mogłem zrobić to złozyć reklamacje...

    Co to za zaświadczenie o regularnych wpłatach? "O niezaleganiu ze
    składkami"? "O realizacji układu ratalnego"? Pytam, bo nie mam wprawdzie
    żadnej linii w mBanku, mam natomiast linie w Multibanku i do żadnej z nich
    nie muszę żadnych zaświadczeń dostarczać. Dodatkowo można by oczekiwać, że
    jak się posiada mBiznes to przelewy na organ (rentowy) dokonywanie będą jako
    darmowe właśnie z mBiznesu, zatem na cholerę wtedy bankkowi zaświadczenie.

    > Nie ma tutaj żanych innych przesłanek - moje dochody się nie zmniejszyły -
    > nie mam innych znaczących zobowiązań kredytowych.. żadne prokuratury, sądy
    > ani nic 0 dlatego to jest dziwne :)

    Nie odnoszę się do tych głupot mLinii dotyczących oceny zdolności
    kredytowej, bo nie wiem skąd one się w ogóle wzięły. Bardzo dziwi mnie
    natomiast "samoczynne" zamknięcie linii przez bank. W jakiej dacie to się
    wydarzyło? W którąś rocznicę jej otwarcia? A może została ona otworzona
    jakoś "warunkowo" i w określonym terminie trzeba było dostarczyć brakujące
    dokumenty?

    Nie zamierzam bronić mBanku ale takie zamykanie prawidłowo obsługiwanej i w
    znacznym stopniu wykorzystywanej linii wydaje się niekorzystne dla banku,
    dlatego mnie to dziwi.