  • Data: 2009-06-06 10:38:51
    Temat: Re: [Mbank] Uważajcie na to ścierwo
    Od: "mr.Hyde" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co to za zaświadczenie o regularnych wpłatach? "O niezaleganiu ze
    > składkami"? "O realizacji układu ratalnego"? Pytam, bo nie mam wprawdzie
    > żadnej linii w mBanku, mam natomiast linie w Multibanku i do żadnej z nich
    > nie muszę żadnych zaświadczeń dostarczać. Dodatkowo można by oczekiwać, że
    > jak się posiada mBiznes to przelewy na organ (rentowy) dokonywanie będą
    > jako darmowe właśnie z mBiznesu, zatem na cholerę wtedy bankkowi
    > zaświadczenie.

    > Nie odnoszę się do tych głupot mLinii dotyczących oceny zdolności
> [...]

    Sami mi ją zaproponowali i nie była warunkowa, chodziło tutaj oczywiście o
    zaświadczenie o niezaleganiu ( to było w umowie - że mogą tego zarzadać ).
    Dostałem te linie w 2008 roku w kwietniu. Po kwietniu moje dochody wzrosły 2
    krotnie więc zdolnośc rekdytowa również.
    Oczywiście po to chyba jest ta linia aby z niej korzystać a nie płacić za
    niewykorzystany limit ( teraz jeszcze to sobie wymyślili )
    mnie tez to dziwi bo w ten sposób stracą klienta na którym zarabiają a do
    tego jeszcze smród pociągnie się dalej więc działają na swoją szkodę..
    na początku maja zabrali prowizje za odonowienie tego limitu i było ok. A
    teraz ok 1 czerwca nagle zmienili zdanie :)

    Hyde