    From: "MarekZ" <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Mbank hasła smsowe płatne 20 gr ?
    Date: Thu, 21 May 2009 23:34:49 +0200

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ededd132-846d-4d9e-870b-b4e9f066c722@t21g2000yq
    i.googlegroups.com...
    On 21 Maj, 22:23, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:

    > Nie jestem pewien. Są ludzie, którzy siłą bezwładu i przyzwyczajenia
    > wszystko zniosą. Od wielu miesięcy mBank poddawany jest krytyce, a z
    > raportu kwartalnego BRE wynika, że tak wiele to znowu depozytów nie
    > stracili.

    Z klientami kredytowymi można bezkarnie leciec sobie w kulki, co udowodniło
    BRE. Z depozytowymi to bardziej ryzykowne.

    W Multibanku utrata depozytów jest katastrofalna (14%), weź pod uwagę, że
    przeciętnie rzecz biorąc ilość depozytów w bankach w tym okresie wzrosła. W
    mBanku ta utrata to tylko 4%, ale zobaczymy jak będzie w II kwartale,
    przypuszczalnie może być gorzej. Też mnie dziwi, że Multi straciło znacznie
    więcej niż m.

    Ja wiem że ludzie wiele mogą znieść, dowodem na to jest funkcjonowanie
    banków typu Pekao czy Sygma lub Cetelem. Ale wcześniej czy później któryś z
    banków się na tym przejedzie, a mBank jest w tej szczególnej sytuacji, że ma
    wysoce mobilnych posiadaczy depozytów no i ma forum, gdzie się mogą nawzajem
    dzieci nakręcać, co raczej należy traktować jako czynniki zwiększające
    ryzyko.