  • Data: 2004-09-27 22:41:15
    Temat: Re: Mbank nie realizuje dyspozycji
    Od: MarcinF <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kursor wrote:

    > przyklad zrozumialem
    > ale skoro wspominany mBank, nie ma takich kont
    > to dla mnie oznacza to, ze bez wzgledu, czy ktos ma wplywy
    > 100 PLN czy 100 000 PLN powinien byc tak samo sprawnie "obsluzony"

    a niby dlaczego? zasoby sluzace obsludze klienta sa ograniczone i to
    chyba naturalne ze ich wykorzystanie powinno byc optymalne ze wzgledu
    na zyski, lepiej zeby na mlinii czekal klient majacy 100 zl na rachunku
    niz
    ten ktory ma 100 000, jesli ktorys z nich ma sie wkurzyc i zamknac
    rachunek to dla banku lepiej zeby to byl ten pierwszy

    > a jak wprowadza tego typu konta to nie mam nic przeciwko
    > aby ich posiadacze byli zalatwiani z pelnymi przywilejami z tym zwiazanymi

    dzielenie klientow na waznych i wazniejszych to moze byc wewnetrzna
    sprawa banku i wcale nie musi byc podawana do publicznej wiadomosci,
    zwlaszcza ze tych mniej waznych klientow jest pewnie wiecej, a bankowi
    chyba nie zalezy zeby wieksza grupa jego klientow poczula sie
    traktowana gorzej