eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMbank - nieświeża rybaRe: Mbank - nieświeża ryba
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Mbank - nieświeża ryba
    Date: Tue, 27 May 2003 13:13:43 +0000
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 48
    Sender: s...@p...onet.pl@217.8.186.195
    Message-ID: <r...@4...com>
    References: <bavivb$plq$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Reply-To: s...@g...net
    NNTP-Posting-Host: 217.8.186.195
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news.onet.pl 1054041279 8337 217.8.186.195 (27 May 2003 13:14:39 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 27 May 2003 13:14:39 GMT
    X-Newsreader: Forte Agent 1.8/32.548
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:243328
    [ ukryj nagłówki ]

    Tue, 27 May 2003 13:41:28 +0200 "malwiak" <m...@p...onet.pl>
    wrote:

    > W niedziel? postanowi?em pozyskaae KK i wybór pad? na Mbank. Zacheci?a mnie
    > opcje "na podstwie wp?ywów". Rachunek mam d?ugo, obroty b.wysokie. Jakie?
    > by?o moje zdziwienie, gdy po naci?nie?ciu "Wy?lij wniosek" pokaza?a si? ca?a
    > lista dokumnetów, które mam dostarczyae (za?. z pracy, umowy zlec., umowy
    > najmu).

    A czytales dokladnie? Ciekawe, ze w moim przypadku wystarczyl JEDEN
    kwit i dowod osobisty... No ale moze mam szczescie ;-)

    > Podobno ma sie ze mn? skontaktowac agent. Pewnie ma daleko bo
    > mieszkam w centum Wawy. Jak si? skontaktuje, to mu powiem, gdzie se mo?e
    > wsadziae t? ryb?.

    Agent jest nieszkodliwy... Umawia sie zwawo.

    > Poszed?em piechot? do WBK i z?o?y?em wniosek o KK z?ot? za 110 PLN (jaka?
    > promocja, dorzucaj? podobno zegarek swo?ocza). W Mbanku jedyne 250 PLN.

    I dobrze. Bedziesz mial doskonala karte. A jak bedziesz chcial
    zalatwic cokolwiek, to sie wzruszysz na maksa niekompetencja i brakiem
    zainteresowania personelu. I bedzie Ci zajmowala 45 minut np zmiana
    adresu... A jak zmienisz oddzial, w ktorym bedziesz chcial odebrac
    karte, to tez nie bedzie wesolo - ja swoja karte musialem ganiac po
    trzech oddialach. W ostatnim pani po 20 minutach szukania i dzwonienia
    powiedziala, ze nie ma... Zablefowalem, ze powiedziano mi, ze jest
    napewno... Za 15 minut sie znalazla :-)
    Nie powiem tez dobrego slowa o infolinii... 2 razy zapewniano mnie, ze
    transakcja na 7kzl odbedzie sie bez problemu, tak samo jak na nizsza
    kwote. Oczywiscie wywalilo RFI i 40 minut trwalo, zanim sie WBK
    dogadal z eService'm...

    Milych stosunkow z BZWBK zycze...

    Szymon

    ps. Nie zeby mBank byl zawsze super, ale jak wiadomo trawa zawsze jest
    bardziej zielona u sasiada, vel wszedzie dobrze gdzie nas nie ma...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1