  • Data: 2010-11-11 20:51:38
    Temat: Re: Mbank - rece opadaja
    Od: Dzynks <d...@d...de> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-11 20:35, SYNEK pisze:
    > w sensie ze nie ma "zdartej plyty" na infolini. jak cos nie pasi...prosi sie
    > o rozmowe z dyrem oddzialu...przenosilem sie tam stopniowo.
    > zeby nmiec pewnosc ze to dobry wybor..jak dla mnie jest ok...

    Gorzej jak "nasz" oddział jest czynny 9-17 czyli dokładnie tak jak
    pracuje większość ludzi. W innym oddziale niewiele załatwisz, a niestety
    Alior to jeden z tych banków, że z większością rzeczy trzeba biegać do
    oddziału.
    Do tego oferta coraz gorsza (karty kredytowe są już bardzo słabe) i
    dziwaczne procedury (nie da się obniżyć limitu na karcie kredytowej, nie
    da się też go podwyższyć bez aneksu - koszt 150 PLN).

    --
    Dzynks