eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMbank też pada?Re: Mbank też pada?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
    dca.giganews.com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!b33g2000yqc.googlegroups
    .com!not-for-mail
    From: Pr0NET <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Mbank też pada?
    Date: Wed, 14 Apr 2010 02:53:51 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 23
    Message-ID: <6...@b...googlegroups.com>
    References: <7...@1...googlegroups.com>
    <hq2c8d$e7c$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <1...@r...googlegroups.com>
    <hq4050$sb4$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 78.8.151.150
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1271238831 27583 127.0.0.1 (14 Apr 2010 09:53:51 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Apr 2010 09:53:51 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: b33g2000yqc.googlegroups.com; posting-host=78.8.151.150;
    posting-account=KAAXkAoAAACwuRoFEB6OpVg6R7ZjmItr
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.3)
    Gecko/20100401 Firefox/3.6.3 GTBDFff GTB7.0 (.NET CLR 3.5.30729)
    GTBA,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:524983
    [ ukryj nagłówki ]

    On Apr 14, 10:59 am, xbartx <b...@h...net> wrote:
    > Dnia Wed, 14 Apr 2010 01:42:17 -0700, Pr0NET napisał(a):
    >
    > > Wiesz ja tam mam rachunek maklerski i czasami muszę skorygować SL,
    > > oczywiście jestem zabezpieczony zawsze i dla mnie to nie problem, ale
    > > nie każdy jest taki zapobiegliwy i głupie 2 minuty może sporo kosztować.
    >
    > To jak te 2 minuty mogą sporo kosztować, to trzeba się chyba zabezpieczyć
    > bardziej, niż jedynie darmowym dostępem do systemu transakcyjnego,
    > nieprawdaż?
    >
    > --
    > xbartx

    Znasz jakieś inne :D kanał telefoniczny (pewnie z 15 minut to
    zajmuje), nawet aplikacje xtb ponoć potrafią złapać zwiechę. To bank
    powinien dbać o jakość krytycznej usługi. Takie podejście z komunizmu
    wody nie ma, prądu nie ma, konsument ma wiernie czekać i nie chcieć
    dochodzić swoich praw.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1