  • Data: 2010-04-16 08:31:01
    Temat: Re: Mbank też pada?
    Od: Pr0NET <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Apr 15, 3:56 pm, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    >  A jak skalpujesz na Foreksie, to w ogóle hoho...
    >
    >  IMO nadal przesadzasz. Zapewne na swoje łącze internetowe nie masz żadnego
    > SLA. A jeśli już, to do najbliższego routera. Po drodze też wiele się może
    > wydarzyć. 99.999% to 5 minut rocznie jak dobrze liczę? No to zostały im
    > jeszcze trzy ;)
    >
    > --
    > Borys Pogoreło
    > borys(#)leszno,edu,pl

    Maiłeś styczność z utrzymaniem infrastruktury sieciowej? Wiesz co to
    jest Five nines? Takie są światowe standardy do których się dąży. To
    około 00:05:15 h downtime rocznie i nie chodzi tutaj o planowane
    wyłączenia. Ciekawe jakby system elektrowni atomowej albo kontroli
    lotów miał takie zwiechy :d. Banki powinny być traktowana jako
    infrastruktura krytyczna.

    Co do SL i TP jak kiedyś nie skorygujesz i stracisz (lub nie zyskasz)
    to będziesz wiedział ile może kosztować chociażby jednak minuta :)
    czego nie życzę. Dlatego np. przestałem zawsze stawiać TP tylko
    podnoszę SL, w myśl zasady że nie warto wyskakiwać z pędzącego
    pociągu. Zresztą zależy na czym się gra jak siedzisz na silnych
    spółkach to ok, ale jak jakaś spekulacyjna przed ogłoszeniem upadłości
    to sam wiesz jak podczas sesji potrafi skakać kurs.