  • Data: 2010-04-14 12:29:05
    Temat: Re: Mbank też pada?
    Od: Pr0NET <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Apr 14, 12:23 pm, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    >  I uważasz, że 2 minuty to jest brak dbałości ze strony banku?
    >
    >  Ty lepiej nie idź do Aliora, bo zawału dostaniesz.
    >
    > --
    > Borys Pogoreło
    > borys(#)leszno,edu,pl

    Jeśli faktycznie nie tylko u mnie tak było i to z winy banku, to tak
    uważam :). Bank na bank powinien mieć 99,999% uptime i dostępności
    serwisów, u nas faktycznie się to nie zdarza, co świadczy o kiepskiej
    jakości usług. Wiem, że wszyscy się już przyzwyczaili do tego :D, ISP
    ciągle nawalają łącza, czasami prądu nie ma, nie można się dodzwonić
    na infolinię ;d.