  • Data: 2004-11-29 14:48:42
    Temat: Re: Mbank wolno chodzi
    Od: "Zeus" <z...@f...de> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:5d7a.00000510.41ab2f2a@newsgate.onet.pl...
> [...]

    Oczywiscie, ze u nich, u mnie to samo, nic z tego.
    Pracuja w dzien i utrudniaja klientom prowadzenie interesów (nazwe to w
    ogolnym tego slowa znaczeniu, zamykajac tym samym indywidua i firmy).
    Wkurzaja mnie, bo tym samym pokazuja, ze serwis nie jest dostepny, a tym
    samym jego jakosc pozostawia wiele do zyczenia. Moim zdaniem takie prace
    powinni wykonywac w nocy (np. od 2:00-5:00) kiedy praktycznie nie ma ruchu,
    a sporadyczne przypadki traffic'u nie przeszkadzaja im w prowadzeniu prac.
    Ehh, pomyslunku troche.

    Zeus
    @@@