  • Data: 2009-05-21 22:24:16
    Temat: Re: Mbank wypowiada umowy
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Maj, 17:36, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > Dawali 10% zniżki przy zakupie elektroniki i jednoczesnym zlozeniu
    > wniosku o karte. No to kupilem, telewizor, DVD, laptopa i stacjonarny i
    > wzialem karte.
    > Kiepsko na tym wyszli.

    Jakos podejrzewam, ze mimo wszystko nie dolozyli do tego interesu :)
    Zreszta znizka zapewne poszla z marzy sklepu, a sepy z GE Money Bank i
    tak sie oblowili.

    Z ciekawosci zerknalem na oprocentowanie karty Walmart:
    Premier Accounts: 9.87%
    Preferred Accounts: 15.87%
    Choice Accounts: 19.87%
    Delinquency Rate:* 24.99%

    > Nie. Target poskąpil i nie dal mi karty kredytowej, tylko ichniejsza, do
    > uzytku tylko w Target. Wiec w zasadzie po pierwszym zakupie od razu
    > poszla na przemial. Ale znizka byla.

    I bardzo slusznie i rozsadnie. I wymierne korzysci. A nie "T-Shirt za
    karte" jak na uniwersytecie albo na meczu.