    From: peter <T...@n...nie.wiem>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Meritum->Alior
    Date: Mon, 26 Oct 2015 11:26:05 +0100

    Dominik & Co pisze:
    > No i spier... migrację.
    > Przy próbie pierwszego logowania "kanał dostępu nieaktywny".
    > Na dezinfolinii "wszyscy konsultanci są zajęci".

    Migracja była rzeczywiście fatalna
    Ja miałem informację " czeka na Pana instrukcja logowania do systemu Alior Banku" ale
    nic
    nie było. Otrzymałem sms z tym samym i też nic.
    Przypomniałem sobie, ze po otwarciu Aliora miałem tam konto przez 1/2roku i potem je
    zamknąłem. Jakimś cudem w swoich archiwaliach znalazłem CIF i pas. 22.10 próbowałem
    się
    zalogować do Aliora tymi danymi. Próba nieudana. Otrzymałem jednak email i sms o
    nieudanej
    próbie logowania. Wniosek CIF dobry, a Alior trzymał moje dane osobowe przez 4 lata
    mimo
    zamknięcia konta. Skandal!. A drugi skandal to to, że Meritum kazało szukać danych z
    Aliora sprzed wielu lat lub truchtać do oddziału.

    Dzisiaj się zalogowałem. Totalne zaskoczenie. Numery rachunków są zupełnie inne!!.
    Dzisiaj
    ma przyjść automatyczny przelew na numer byłego Meritum. Ciekawie czy dotrze na
    miejsce.
    Interfejs oczywiście zupełnie inny niż w Meritum. Trzeba się znów uczyć się, gdzie co

    jest. Numery rachunków nie da się skopiować na liście z rachunkami. Należy wejść do
    szczegółów. Trzeba będzie we wszystkich przelewach ( np pensji) zmodyfikować numery
    kont.
    Dawne konto z gwarancją nazywa się Konto Wyższej Jakości, a konta oszczędnościowe
    teraz -
    Konto Oszczędnościowe Meritum ( 0.97% żałosne)
    Wszystko znaki na niebie i ziemi wskazują, że po raz drugi wyprowadzę się z Aliora

    --
    Peter