  • Data: 2015-10-27 17:47:16
    Temat: Re: Meritum->Alior
    Od: mx <m...@o...pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.10.15 o 07:44, Dominik & Co pisze:

    > A tymczasem dostęp działający, odbiorcy przeniesieni, przelew do
    > TMUB poszedł online (czego się spodziewałem), system transakcyjny
    > dość przyjemny- damy mu szansę.

    A czemu zdziwka? Tak było i będzie zawsze. Waluty też, bezpłatnie i
    Alior Kantor tak samo.

    Przy okazji słówko o połączeniu systemów BGŻ i BNP. Wszystko po staremu,
    oddzielnie, przelewy Elixirem, W oddziale BGŻ dwa okienka wydzielone dla
    klientów Paribasa. Oczywiście bez żadnej informacji. Postałem w obydwu
    kolejkach to zapamiętałem. Każdy klient co najmniej kilka minut przy
    okienku.