  • Data: 2015-11-04 09:20:53
    Temat: Re: Meritum->Alior
    Od: Waldek <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyższość powitała mnie m@ilem jako swego Klienta, zatem IMO mogę
    > iść do Wyższej, w celu złożenia wypowiedzenia. Nawet merytorycznie
    > zgromadzone środki nie przepadły... Są to grosze, ale któż z nas
    > [poza Budzikiem i ZUSem] ma miliony? [dokładniej -- są to 3 grosze]

    3 grosze niczym 3 talenty (biblijne?) można zakopać
    lub zainwestować - tylko w co ??

    Ps.
    Moja umowa merytorycznie wygasła w dniu 21.10
    w odpowiedzi na złożony protest dotyczący wprowadzanych zmian
    - jednak moje dane będą jeszcze przez 5 lat przemielane
    przez wyższą kulturę - zgodnie z ustawą o rachunkowości

    Pozdro