eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Meritum] Burdel jak wszędzie!Re: [Meritum] Burdel jak wszędzie!
  • Data: 2012-07-02 11:10:14
    Temat: Re: [Meritum] Burdel jak wszędzie!
    Od: "Kamila Wardyn [Meritum Bank]" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu piątek, 29 czerwca 2012 17:40:49 UTC+2 użytkownik Konfabulator napisał:
    > Dotychczas Meritum Bank uważałem za dość udany twór, gdzie wszystko załatwia
    > się online, a nawet wizyty w placówkach były dość miłymi doświadczeniami.
    >
    > Dzwoni więc do mnie Meritum, że jak im przeleję co nieco nowych środków to mi
    > założą lokaty +0,2% od standardowej oferty.
    >
    > No to przelałem i dzwonię by podnieśli. Najpierw mnie pięć razy przełączali,
    > bo nikt nie wiedział jak to zrobić. Potem jakaś panienka kazała mi przeczytać
    > 10 pełnym numerów rachunków lokat, ale przy trzecim wpadła na pomysł, że może
    > chodzi o wszystkie lokaty zakładane wczoraj. No to ucieszyłem się.
    >
    > Ale to nie koniec, potem powiedziano mi, że nowe oprocentowanie pojawi się w
    > ciągu 24h. Oczywiście 24h dawno minęło. Czy cokolwiek się zmieniło? Oczywiście
    > nic.
    >
    > Generalnie czuję się obsłużony jak w [tfu] mBanku albo innym [tfu] Syncu.
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

    Szanowny Panie,

    dziękujemy za informację. Skontaktowaliśmy się już z Panem telefonicznie celem
    wyjaśnienia sprawy. W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań, prosimy o kontakt z
    infolinią pod numerami 801 980 888 (dla połączeń z telefonów stacjonarnych) lub 58 77
    88 888 (dla połączeń z telefonów komórkowych i z zagranicy).

    Pozdrawiamy,

    Zespół Meritum Banku

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1