-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin1!g
oblin.stu.neva.ru!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-fo
r-mail
From: "Kamila Wardyn [Meritum Bank]" <k...@g...com>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: [Meritum] Burdel jak wszędzie!
Date: Mon, 2 Jul 2012 02:10:14 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 43
Message-ID: <4...@g...com>
References: <jskia1$h5v$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 89.68.17.193
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1341220548 28998 127.0.0.1 (2 Jul 2012 09:15:48 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Mon, 2 Jul 2012 09:15:48 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <jskia1$h5v$1@inews.gazeta.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.68.17.193;
posting-account=Jz8vSQoAAACWNC_eKixiuCMAZL9rSYBc
User-Agent: G2/1.0
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:574813
[ ukryj nagłówki ]W dniu piątek, 29 czerwca 2012 17:40:49 UTC+2 użytkownik Konfabulator napisał:
> Dotychczas Meritum Bank uważałem za dość udany twór, gdzie wszystko załatwia
> się online, a nawet wizyty w placówkach były dość miłymi doświadczeniami.
>
> Dzwoni więc do mnie Meritum, że jak im przeleję co nieco nowych środków to mi
> założą lokaty +0,2% od standardowej oferty.
>
> No to przelałem i dzwonię by podnieśli. Najpierw mnie pięć razy przełączali,
> bo nikt nie wiedział jak to zrobić. Potem jakaś panienka kazała mi przeczytać
> 10 pełnym numerów rachunków lokat, ale przy trzecim wpadła na pomysł, że może
> chodzi o wszystkie lokaty zakładane wczoraj. No to ucieszyłem się.
>
> Ale to nie koniec, potem powiedziano mi, że nowe oprocentowanie pojawi się w
> ciągu 24h. Oczywiście 24h dawno minęło. Czy cokolwiek się zmieniło? Oczywiście
> nic.
>
> Generalnie czuję się obsłużony jak w [tfu] mBanku albo innym [tfu] Syncu.
>
> --
> Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Szanowny Panie,
dziękujemy za informację. Skontaktowaliśmy się już z Panem telefonicznie celem
wyjaśnienia sprawy. W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań, prosimy o kontakt z
infolinią pod numerami 801 980 888 (dla połączeń z telefonów stacjonarnych) lub 58 77
88 888 (dla połączeń z telefonów komórkowych i z zagranicy).
Pozdrawiamy,
Zespół Meritum Banku
Następne wpisy z tego wątku
- 02.07.12 16:12 assembea
- 02.07.12 17:58 Konfabulator
- 05.07.12 15:54 Konfabulator
Najnowsze wątki z tej grupy
- Wysokie ceny nieruchomości... ;)
- Dlaczego takie preferencje banków?
- Awaria BNP Paribas
- Citi Handlowy promocja na kartę kredytową
- czy zablokują mi środki?
- Tak doi się "wisienkobiorców" Nie tylko w kasynach ;-)
- Zamykanie konta dziecka.
- Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- jak tacy debile
- Konto wspólne w N26.
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
Najnowsze wątki
- 2025-02-13 Wysokie ceny nieruchomości... ;)
- 2025-02-10 Dlaczego takie preferencje banków?
- 2025-02-03 Awaria BNP Paribas
- 2025-01-23 Citi Handlowy promocja na kartę kredytową
- 2025-01-21 czy zablokują mi środki?
- 2025-01-09 Tak doi się "wisienkobiorców" Nie tylko w kasynach ;-)
- 2024-12-31 Zamykanie konta dziecka.
- 2024-12-31 Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-13 Konto wspólne w N26.
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys