eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Meritum] Burdel jak wszędzie!Re: [Meritum] Burdel jak wszędzie!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin1!g
    oblin.stu.neva.ru!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-fo
    r-mail
    From: "Kamila Wardyn [Meritum Bank]" <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Meritum] Burdel jak wszędzie!
    Date: Mon, 2 Jul 2012 02:10:14 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 43
    Message-ID: <4...@g...com>
    References: <jskia1$h5v$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89.68.17.193
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1341220548 28998 127.0.0.1 (2 Jul 2012 09:15:48 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Mon, 2 Jul 2012 09:15:48 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <jskia1$h5v$1@inews.gazeta.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.68.17.193;
    posting-account=Jz8vSQoAAACWNC_eKixiuCMAZL9rSYBc
    User-Agent: G2/1.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:574813
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu piątek, 29 czerwca 2012 17:40:49 UTC+2 użytkownik Konfabulator napisał:
    > Dotychczas Meritum Bank uważałem za dość udany twór, gdzie wszystko załatwia
    > się online, a nawet wizyty w placówkach były dość miłymi doświadczeniami.
    >
    > Dzwoni więc do mnie Meritum, że jak im przeleję co nieco nowych środków to mi
    > założą lokaty +0,2% od standardowej oferty.
    >
    > No to przelałem i dzwonię by podnieśli. Najpierw mnie pięć razy przełączali,
    > bo nikt nie wiedział jak to zrobić. Potem jakaś panienka kazała mi przeczytać
    > 10 pełnym numerów rachunków lokat, ale przy trzecim wpadła na pomysł, że może
    > chodzi o wszystkie lokaty zakładane wczoraj. No to ucieszyłem się.
    >
    > Ale to nie koniec, potem powiedziano mi, że nowe oprocentowanie pojawi się w
    > ciągu 24h. Oczywiście 24h dawno minęło. Czy cokolwiek się zmieniło? Oczywiście
    > nic.
    >
    > Generalnie czuję się obsłużony jak w [tfu] mBanku albo innym [tfu] Syncu.
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

    Szanowny Panie,

    dziękujemy za informację. Skontaktowaliśmy się już z Panem telefonicznie celem
    wyjaśnienia sprawy. W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań, prosimy o kontakt z
    infolinią pod numerami 801 980 888 (dla połączeń z telefonów stacjonarnych) lub 58 77
    88 888 (dla połączeń z telefonów komórkowych i z zagranicy).

    Pozdrawiamy,

    Zespół Meritum Banku

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1