  • Data: 2013-01-05 13:16:32
    Temat: Re: Meritum, bank na korbkę. Szlag trafił pieniądze.
    Od: "jerry ." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Sty, 10:49, "kowtow" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Ja chcialem skorzystac z darmowej stowki za zalozenie konta z fejsowego
    > wniosku ale niestety umowe i hasla i loginy wyslali na moj stary email ktory
    > mieli w systemie a nie na ten podany we wniosku i tez niestety reklamacja
    > ale czekam na wyjasnienie i od razu likwiduje tak bezpieczne sa tam nasze
    > dane

    Ja również i w umowie mam napisane że login i hasło takie jak
    wcześniej. Zalogować się nie da. Infolinia twierdzi że mój login
    został przydzielony innej osobie, reklamacja złożona, na rozpatrzenie
    10 dni, dzwonie 9 dnia wieczorem i pytam czy reklamacja już
    rozpatrzona, na co pani - na rozpatrzenie mamy 10 dni więc proszę
    czekać do końca 10 dnia (do północy).