  • Data: 2012-10-30 22:57:08
    Temat: Re: Meritum i Neste
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    On 30.10.2012 22:41, Zbynek Ltd. wrote:

    > O, takiego wała. Znowu po dzisiejszym zaksięgowaniu blokada jest nadal.
    > No to dzwonię jutro z kolejną reklamacją i prośbą o pisemną odpowiedź.
    > Trzecią.

    To dobrze, ze nie skorzystalem ;) Po Twoim pierwszym poscie pojechalem
    zatankowac "na miasto" (bo w bakach susza) i akurat okoliczne Neste
    zostalo zamkniete w dniach 29.10-31.10 z powodu konserwacji. Co za pech.
    Skorzystalem z Lukoila - bylo jeszcze taniej niz na Neste i oszczedzilem
    sobie problemow z zablokowana kasa ;)