  • Data: 2012-10-30 22:41:31
    Temat: Re: Meritum i Neste
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zbynek Ltd. napisał(a) :

    > 12-go tankowałem i było ok. Teraz czekam na zaksięgowanie kolejnej
    > transakcji i zobaczymy.

    O, takiego wała. Znowu po dzisiejszym zaksięgowaniu blokada jest
    nadal. No to dzwonię jutro z kolejną reklamacją i prośbą o pisemną
    odpowiedź. Trzecią.

    W pierwszej jakaś tępa biurwa (Asystent, Dział Obsługi Klientów)
    odpisała częściowo nie na temat oraz, że ponieważ transakcja
    zatwierdzona PIN, to wszystko przebiegło prawidłowo, więc muszę
    złożyć pisemną reklamację na przysłanym druku. Na 3 stronach. I
    wysłać do banku. Ani przepraszam, ani pocałuj nas w d... O żesz wy

    W drugiej pan z taką samą funkcją, już całkiem normalnie i logicznie
    odpisał tydzień temu, że przepraszają i że bank wprowadził
    modyfikację, etc.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]