  • Data: 2009-11-10 20:12:28
    Temat: Re: Meritum-lokaty lekko w gore
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora

    Valdi wrote:
    > "Tomasz Chmielewski" news:hdcgnq$l4o$1@online.de

    > A w eurolandzie nie polecialo?

    No pewnie ze polecialo.

    Ale na calym swiecie rowniez polecialo.

    Wiec twoja teoria, ze Euro jest winne ogolnoswiatowemu kryzysowi, troche
    nie przystaje do rzeczywistosci ;)

    > Prawda jest taka, ze euro jest dobre dla takich krajów jak Francja czy
    > Niemcy a np. taka Polska pasuje tam jak piesc do nosa.

    Rownie latwo wykazac, ze euro jest dobre dla Polski, a dla krajow takich
    jak Francja czy Niemcy - pasuje jak piesc do nosa.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org