-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!news.glorb.com!news-out.read
news.com!transit4.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsf
eed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!ne
ws.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "mx" <@m...@o...pl@>
Newsgroups: pl.biznes.banki
References: <51b622a9$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <51b622a9$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Meritum zrabowało 40 zł. Oddało 40! (Ostatni raz)
Date: Tue, 25 Jun 2013 19:46:05 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3508.205
X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3508.205
Lines: 21
Message-ID: <51c9d764$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.6.4.94
X-Trace: 1372182372 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1208 83.6.4.94:51313
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:593153
[ ukryj nagłówki ]Sprawdzić nie mogę, gdyż merytoryczny system częściowo leży i pokazuje dane
z 11:04.
"Szanowny Panie,
W nawiązaniu do rozmowy telefonicznej przeprowadzonej w dniu 11.06.2013 r.,
uprzejmie informuję, iż Bank podtrzymuje swoje stanowisko przedstawione w
korespondencji e-mail z dnia 10.06.2013 r. Niemniej jednak, w dniu
25.06.2013 r., Bank podjął decyzję o anulowaniu opłaty za realizację
przelewu zleconego poprzez system SORBNET w wysokości 40,00 zł. Dodam, że
powyższa decyzja ma charakter jednorazowy i uznaniowy.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, proszę o kontakt z
Departamentem Obsługi Klientów i Partnerów pod numerami infolinii 801 980
888, (+48) 58 77 88 888 lub (+48) 58 88 80 888 od poniedziałku do soboty w
godzinach od 8.00 do 21.00 oraz w niedziele w godzinach od 9.00 do 17.00.
Z poważaniem,
Alina B...
Specjalista
Dział Obsługi Klientów
Departament Obsługi Klientów i Partnerów"
Najnowsze wątki z tej grupy
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
- Nest -- polecenie
Najnowsze wątki
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?
- 2024-08-29 Nest -- polecenie