-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!news.glorb.com!news-out.read
news.com!transit4.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsf
eed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!ne
ws.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "mx" <@m...@o...pl@>
Newsgroups: pl.biznes.banki
References: <51b622a9$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <51b622a9$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Meritum zrabowało 40 zł. Oddało 40! (Ostatni raz)
Date: Tue, 25 Jun 2013 19:46:05 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3508.205
X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3508.205
Lines: 21
Message-ID: <51c9d764$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.6.4.94
X-Trace: 1372182372 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1208 83.6.4.94:51313
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:593153
[ ukryj nagłówki ]Sprawdzić nie mogę, gdyż merytoryczny system częściowo leży i pokazuje dane
z 11:04.
"Szanowny Panie,
W nawiązaniu do rozmowy telefonicznej przeprowadzonej w dniu 11.06.2013 r.,
uprzejmie informuję, iż Bank podtrzymuje swoje stanowisko przedstawione w
korespondencji e-mail z dnia 10.06.2013 r. Niemniej jednak, w dniu
25.06.2013 r., Bank podjął decyzję o anulowaniu opłaty za realizację
przelewu zleconego poprzez system SORBNET w wysokości 40,00 zł. Dodam, że
powyższa decyzja ma charakter jednorazowy i uznaniowy.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, proszę o kontakt z
Departamentem Obsługi Klientów i Partnerów pod numerami infolinii 801 980
888, (+48) 58 77 88 888 lub (+48) 58 88 80 888 od poniedziałku do soboty w
godzinach od 8.00 do 21.00 oraz w niedziele w godzinach od 9.00 do 17.00.
Z poważaniem,
Alina B...
Specjalista
Dział Obsługi Klientów
Departament Obsługi Klientów i Partnerów"
Najnowsze wątki z tej grupy
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
Najnowsze wątki
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto