  • Data: 2002-06-17 09:37:09
    Temat: Re: Merlin, Multibank, przekroczenie salda, niekompetencja
    Od: <o...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    > To już zostało sprawdzone, w poniedziałek ma się ze mną ktoś
    > skontaktowac ws. tego podwójnego obciążenia. Nota bene, do tego
    > wszystkiego jeszcze Merlin ma mi zwrócić pieniądze, bo nie mogą
    > zrealizować zamówienia.
    >
    > Zakupy przez sieć to jednak nie jest jeszcze najlepsze rozwiązanie...
    > :(

    Merlin obciążył Cię za niezrealizowane zamówienie? Nie zdarzyło mi się to
    nigdy. Generalnie Merlin obciąża kartę w momencie wysyłki z datą wysyłki, więc
    nawet jeśli czegoś im brakło obciązali zawsze na kwotę rzeczywistą, a nie kwotę
    zamówienia.

    Nie zrażaj się od razu do tego sklepu, bo generalnie nie jest taki zły. Jest
    faktem, że z terminami realizacji które podają, jest bardzo różnie - czasem
    realizują ciupasem (raz po 3 dniach miałem paczkę w rękach i to zwykłą pocztą),
    ale jak jak im czegoś braknie, to uczą pokory :^) Ale ceny mają bardzo
    przyzwoite i nawet jeśli coś namieszają, w miarę bezproblemowo uznają
    reklamacje (a przynajmniej takie są moje doświadczenia).

    Miłego dnia
    Tomek