  • Data: 2002-06-17 11:00:58
    Temat: Re: Merlin, Multibank, przekroczenie salda, niekompetencja
    Od: cefek <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Jun 2002 11:37:09 +0200, <o...@e...com> wrote:

    >Merlin obciążył Cię za niezrealizowane zamówienie? Nie zdarzyło mi się to
    >nigdy. Generalnie Merlin obciąża kartę w momencie wysyłki z datą wysyłki, więc
    >nawet jeśli czegoś im brakło obciązali zawsze na kwotę rzeczywistą, a nie kwotę
    >zamówienia.

    Tak, obciążył mnie w chwili, kiedy zamówienie było "gotowe do wysyłki"
    od kilku dni - dokładnie w chwili, kiedy okazało się, że wcale gotowe
    nie jest, bo jedna z pięciu pozycji jest uszkodzona i nie mają
    możliwości szybkiej wymiany na egzemplarz nadający się do
    odsprzedaży...

    >Nie zrażaj się od razu do tego sklepu, bo generalnie nie jest taki zły. Jest
    >faktem, że z terminami realizacji które podają, jest bardzo różnie - czasem
    >realizują ciupasem (raz po 3 dniach miałem paczkę w rękach i to zwykłą pocztą),
    >ale jak jak im czegoś braknie, to uczą pokory :^) Ale ceny mają bardzo
    >przyzwoite i nawet jeśli coś namieszają, w miarę bezproblemowo uznają
    >reklamacje (a przynajmniej takie są moje doświadczenia).

    Nie będę się zrażał, ale na przyszłość nie będę u nich płacił kartą.
    Wogóle chyba już nie będę płacił kartą za coś, co mogę wziąć za
    pobraniem. Mniej wygodnie, ale o ile stresów mniej...