eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMerlin, Multibank, przekroczenie salda, niekompetencjaRe: Merlin, Multibank, przekroczenie salda, niekompetencja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!poznan.rmf.pl!fargo.
    cgs.poznan.pl!news.internetia.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: cefek <c...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Merlin, Multibank, przekroczenie salda, niekompetencja
    Date: Mon, 17 Jun 2002 13:00:58 +0200
    Organization: Exploited Systems
    Lines: 26
    Message-ID: <j...@4...com>
    References: <4...@4...com>
    <7...@n...onet.pl>
    Reply-To: c...@n...pl
    NNTP-Posting-Host: pliniusz.dkgroup.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.gazeta.pl 1024311647 5970 62.233.139.170 (17 Jun 2002 11:00:47 GMT)
    X-Complaints-To: u...@g...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 17 Jun 2002 11:00:47 +0000 (UTC)
    X-User: cefek
    X-Newsreader: Forte Agent 1.9/32.560
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:188435
    [ ukryj nagłówki ]

    On 17 Jun 2002 11:37:09 +0200, <o...@e...com> wrote:

    >Merlin obciążył Cię za niezrealizowane zamówienie? Nie zdarzyło mi się to
    >nigdy. Generalnie Merlin obciąża kartę w momencie wysyłki z datą wysyłki, więc
    >nawet jeśli czegoś im brakło obciązali zawsze na kwotę rzeczywistą, a nie kwotę
    >zamówienia.

    Tak, obciążył mnie w chwili, kiedy zamówienie było "gotowe do wysyłki"
    od kilku dni - dokładnie w chwili, kiedy okazało się, że wcale gotowe
    nie jest, bo jedna z pięciu pozycji jest uszkodzona i nie mają
    możliwości szybkiej wymiany na egzemplarz nadający się do
    odsprzedaży...

    >Nie zrażaj się od razu do tego sklepu, bo generalnie nie jest taki zły. Jest
    >faktem, że z terminami realizacji które podają, jest bardzo różnie - czasem
    >realizują ciupasem (raz po 3 dniach miałem paczkę w rękach i to zwykłą pocztą),
    >ale jak jak im czegoś braknie, to uczą pokory :^) Ale ceny mają bardzo
    >przyzwoite i nawet jeśli coś namieszają, w miarę bezproblemowo uznają
    >reklamacje (a przynajmniej takie są moje doświadczenia).

    Nie będę się zrażał, ale na przyszłość nie będę u nich płacił kartą.
    Wogóle chyba już nie będę płacił kartą za coś, co mogę wziąć za
    pobraniem. Mniej wygodnie, ale o ile stresów mniej...

    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1